ثناثنا، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

ثنا بانو

جشن تولد یک سالگی ثنا جون

1392/2/13 1:27
نویسنده : مامان و بابا
8,931 بازدید
اشتراک گذاری

امسال تولدتو باتم زنبوری برگزار کردیم که از خیلی وقت پیشش میخواستم کارهاشو انجام بدم ولی وقت نمیکردم تا دو سه هفته مونده به مراسم که بصورت بسیار فشردهزبان به مرحله اجرا رسید.البته مراسم تولدت با ٢٢ روز تاخیر برپا شد که دلایل خاص خودش رو داره متفکر دخترم جا داره اینجا از بابا امیر یه تشکر ویژه بکنم که خیلی خیلی کمکم کرد و هر چی که گفتم و هر ایده ای که داشتم نه نگفت و بی چون و چرا انجام داد که البته بابایی خودش سرشار از ایده است و خیلی با سلیقه که به همه ثابت شدهتشویقو همچنین از خاله مریم که اونم با وجود اینکه داره رو پایان نامش کار میکنه و خیلی سرش شلوغه ولی خیلی کمکم کرد و مامان زهرای مهربون که زحمت تهیه غذا رو به عهده گرفت و عمه شهره که زحمت دوخت لباسات(البته به جز اون دامنت که کار خودم بودزبان) رو به عهده گرفت و عمو ایمان که عکسای خوشگل ازت گرفت و مامان شکوه که به خاطر اینکه خونه خودمون تغییر دکوراسیون دادیم و جابه جا کردن مبلها خیلی سخت بود مهمونی رو طبقه بالا گرفتیم هم تشکر کنم.انشاالله بتونم یه روز جبران کنم.البته دخترم اینو بدون که اینا همش بهونه ایه تا  با اینکار فامیل رو دور هم جمع کنیم و تجدید دیدار که روز به روز داره کمرنگ تر میشه باشه .درصورتیکه من خیلی اعتقادی به برگزاری جشنهای رنگ و لعاب دار ندارم و با یه کیک کوچولو و یه دونه شمع هم میشه تولد گرفت و شاد بود و امیدوارم که شادی و سلامتی تو همه خونه ها باشه.قلب

اینم عکس کارت دعوتت

 **ثنا بانو****

ثنا بانو

*********************

 ثنا بانو

******

ثنا بانو

****ریسه عکسات از تولد تا یکسالگی

ثنا بانو

******

ثنا بانو

****

ثنا بانو

****

ثنا بانو

****

ثنا بانو

****میز تنقلات****

ثنا بانو

*****

ثنا بانو

*****میز چای****

ثنا بانو

*****

*****

*****

ثنا بانو

*****

ثنا بانو

****

ثنا بانو

****

ثنا بانو

****

ثنا بانو

****

ثنا بانو

***

ثنا بانو

****

ثنا بانو

****

ثنا بانو

****

ثنا بانو

****

ثنا بانو

****میز میوه****

ثنا بانو

*****    دسته گل زنبوری*****

ثنا بانو

****

ثنا بانو

*****

ثنا بانو

****میز عصرانه****

ثنا بانو

****

ثنا بانو

****

ثنا بانو

****

ثنا بانو

****

ثنا بانو

      سبد هدایا  

ثنا بانو

 

و در ادامه مطلب مراحل آماده سازی تولد زنبوری و هدایا

ثنا بانو

****

ثنا بانو

****

ثنا بانو

*******دخترم هم داره بهمون کمک میکنه

ثنا بانو

اینم گیفتایی که به مهمون کوچولوهامون دادیم

به بقیه هم عکس خوشگلتو دادیم.

ثنا بانو

***** هدیه مامان و بابا****

 ثنا بانو

***** هدیه مامان زهرا****

ثنا بانو

**** هدیه مامان شکوه****

 ثنا بانو

***** هدیه عمه شهره*****

 ثنا بانو

**** هدیه خاله مریم*****

 ثنا بانو

********** هدیه مهمونهای عزیز******

ثنا بانو

پسندها (1)

نظرات (22)

دخمـــلی شکلکــــــــــــ
23 اردیبهشت 92 4:25
عووووووووووووووووووووووووووووووو دختر





ایشاا.. که عاقبت بخیر بشه






دخمـــلی شکلکــــــــــــ
23 اردیبهشت 92 4:27
عکس پست ثابتتون پیش کدوم آتلیه است؟؟


محصول خونگیه عزیزم.
نیلوفرآبی
23 اردیبهشت 92 12:48
به به به چه عکسهای قشنگی .
چقدر با سلیقه برگزار کردین تولد کوچولوتون رو .
تقریبا همه ی تولدهایی که تا حالا تو وبلاگها دیده بودم تم کفشدوزک داشت و اینکه مال شما متفاوت بود خیلی خوب بود .
خوش به حال ثنا جون که همچین مامان هنرمندی داره

ایشالا 120 سال با سلامتی و خوشبختی زندگی کنه زیر سایه ی پدر و مادرش

مرسی نظر لطفتونه....
ممنون از دعای خیرتون.......
زهرا(ترنم عشق)
23 اردیبهشت 92 14:19
سلام عزیزم تولد گل دخترت مبارک باشه



مرسی خانم.
عاطفه
23 اردیبهشت 92 17:34
مامانش اینا دستتون درد نکنه ک اینقد تولد ثنا جونو باسلیقه برگزار کردینثنا جونو از طرف من


مرسی عاطفه جون. ;-)
توت فرنگي
24 اردیبهشت 92 17:28
نميدونم نظر قبليم اومد يا نه
اگه نياد كه من ديوونه ميشم چون با كلي ذوق نوشتم
بعد از جستجوي فراوان فهميدم كه روز شمار درست نشون ميده
شما تولدو دير گرفتين


بله عزیزم نظر قبلیتونم تایید کردم ممنون از محبتتون.بله ما بنا بر مساءلی تولدو دیر گرفتیم.
سپیده از وبلاگ "کودک من"
27 اردیبهشت 92 15:08
سلام و با تشکر از محبتون. دوست داشتید قفل راست کلیک رو بردارید تا بنام خودتون عکسهای تولد رو ثبت کنم

مرسی عزیزم انجام دادم.
ساناز
2 خرداد 92 2:10
سلام من هم تازگیا مامان شدم.دنبال یه تم مناسب واسه تولد پسرم میگشتم که عکسای تولد دختر نازتون رو دیدم اول باید به سلیقتون آفرین گفت و به خودتون خسته نباشید.خیلی قشنگ بود.میخواستم ازتون سوال کنم که شما تم تولد رو آماده تهیه کردید یا خودتون درستش کردید.ممنون میشم اگه من رو راهنمایی کنید.


سلام عزیزم.ممنون از محبتتون.راستش همسرم کار طراحیشو با فتوشاپ انجام داد و بعد هم دادیم به صورت پوستر چاپ کردن چون پلات بی کیفیت میشد بعد هم همه رو برش دادیم که البته خیلی وقت گیر بود. بقیه چیزا هم مثل کلاه و پاکت گیفت و پاکت پاپ کورن و.....رو خودمون درست کردیم.ولی به نظرم اگه بتونید آمادشو پیدا کنید خیلی بهتره چون با یه کوچولوی یکساله واقعا سخته......
مامی آنیتا(نازگل)
2 خرداد 92 12:28
سلام
ای جانم تولد زنبور کوچولوی زیبا
همه چی عالی شده ، دستتون درد نکنه

مامان ثناجون میشه بپرسم چطوری بادکنکا رو به سقف زدید؟ممنون میشم راهنمایی کنید


سلام.ممنون خانم.عزیزم بادکنک رو از چند طریق میشه به سقف زد که بهترینش گاز هلیم هست که ما در دسترس نداشتیم.روش دوم از طریق اصطکاک هست که باید بادکنک رو با یه چیزی مثلا مالش با موهای سر یا فرش باردار کرد بعد به سقف میچسبه که البته احتمال افتادنش وسط تولد زیاده روش سوم هم که ما به کار بردیم و خیلی سادست استفاده از چسب کاغذیه که به سقف زدیم و بعد بادکنکو بهش چسبوندیم خوبیشم به اینه که بعد از کندن رنگ سقف بلند نمیشه.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
8 خرداد 92 5:16
ثناااااجونم تولدت مباااارک عزیزم (البته باتاخیرببخشید)
ایشالا همیشه شادوسلامت باشی وزیرسایه پدرومادرخوبت ۱۲۰ساله شی
دوست خوبم واقعالذت بردم ازاین همه سلیقه و زیبایی خسته نباشی
عاشق تیپ ثناجونم شدم که انقدربهش میادلباساش ،، حتما براش اسپنددودکن مامانی


مرسی خاله جون.......
چشماتون زیبا میبینه عزیزم...
مامی آنیتا(نازگل)
15 خرداد 92 16:02
ببخشید من با یه سوال دیگه اومدم تفلد خوشگل که بگیری خب ما هم وسوسه میشیم دیگه دلمون میخواد میشه بپرسم اون گلای زرد و مشکی بالای میز تنقلات رو چطوری درست کردید ؟ جنسشون چی هست ؟ اگه ادرسی دارید که آموزش تصویری باشه ممنون میشم بذارید مرسی
پارمیس(مامان درنیکا جون)
17 خرداد 92 12:47
اییییییییی جووووووووووووونم
پارمیس(مامان درنیکا جون)
17 خرداد 92 12:52
چه تولد خوشگلی داشته این خوشگل خانم آفرین به مامان باسلیقه تولدت مبارک دختر نااااااااز انشاله همیشه شاد و سلامت باشی خاله جون


ممنون از محبتتون.مرسی خاله جون.
مامی آنیتا(نازگل)
25 خرداد 92 17:08
سلام ببخشید دوباره مزاحم میشم ، اگه ممکنه لطفا در مورد نحوه درست کردن اون گلای زرد و مشکی بالای میز هم توضیح بدید
مامان آرمينا
10 تیر 92 0:02
واي چه لباس خوشكلي عزيزم البته خودت خوشكلتري .تولدت مبارك ثنا جون
مامان رهام
11 تیر 92 21:48
سلام دوست جونی خوبی عزیزم ..شما هم همدان ساکن هستید؟ خیلی خوشحال شدم یه همشهری تو سایت پیدا کردم..باافتخارلینک شدیدتولد دخملی نازتم مبارک...یه پاهنرمندیااااا؟(با لهجه خودمون گفتمااااا؟)تمش فوق العادست منم عاشق این تمم...کادوهاتم مبارک جیگرطلا


مرسی خاله منم خوشحال میشم عزیزم
مامان رهام
17 تیر 92 12:28
دوست خوبم تموم تزئینات تولد و خودت انجام دادی؟کسی هم بخواد براش درست می کنی؟منم عاشق این تمم...ولی اصلا سلیقه این کارا رو ندارم یک ماه دیگه تولد رهام خیلی دوست دارم منم براش این کارو بکنم...
من او خدا
22 تیر 92 21:10
یعنی منو دختر خالم مردیم و زنده شدیم وقتی عکسای وروجک شمارو دیدیم +خدا واستون نگهش داره
مریم ونیکا
19 مرداد 92 16:06
سلام به مامان ثنا وثنا جونعکس ها فوق العاده بودخسته نباشی انشا...که زیر سایه شما صد ساله بشه
دوست
23 شهریور 92 21:48
تولد ثنا بانو زیبا مبارک ...
دخملی......
9 مهر 92 12:07
مامان ثنا جونم خوبی؟؟

من بارها اومدم وبت ولی خبر ازت نیست.....


یه نمه دلمون شور افتاد

آخه کجایی



سلام خاله ببخشید یکم درگیر بودیم و مشغول ثنا جون بودیم وقت نمیکردیم اپ کنیم

ساره دختر خاله نفس
19 مهر 92 13:24
سلام
من از وبلاگ ثنا جون خیلی خوشم انشاءاله هزار شاله بشه


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثنا بانو می باشد