ثناثنا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

ثنا بانو

نظرات (19)

نیلوفرآبی
9 اسفند 91 0:39
آخی ماشالله خدا حفظش کنه چه عکسای خوبی میگیرید . حتما سررشته ای از عکاسی دارید اگه اشکالی نداره لینکتون میکنم ممنون
مامان ارشیا
10 اسفند 91 0:46
@};
سلام مامانی.... خیلی دختر نازو دوست داشتنی دارین عکساش خیلی قشنگن... از طرف من ببوسینش.... ما لینکتون کردیم شما رو با اجازه.....


سلام.نظر لطفتونه.چشم حتما.مرسی عزیزم.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
10 اسفند 91 15:46
مبارک باشه
عزیزدلم چقدربزرگ وناز شدی ماشالا عاشق عکس پست ثابتت شدم دوستم اسپندیادت نره برای گل دخترمون




ممنونم از محبتت خاله جون.
چشم شما هم آرمیتا گلمو ببوس.
عسل
13 اسفند 91 22:07
الهی من فدای تو بشم جیمل من..خوشگل خانم.....خیلیییییی نازی با اون چشای درشتت........جیگرم


خدا نکنه.......مرسی.
مامن ثنا
15 اسفند 91 13:08
سلام مامان خانوم
میخواستم برای دخملم وبلاگ بسازم. دیدم قبلا ثنا بانو ساخته شده. اینطور بود که با وبلاگ شما آشنا شدم. دخترتون خیلی نازه. خدا حفظش کنه. وبلاگ خیلی خوبی براش ساختید. اگه اشکال نداره از موضوعاتتون و عکسایی که گرفتید ایده بگیرم. به جای من هم ببوسیدش.



سلام.مرسی عزیزم.خواهش میکنم.شما هم همینطور.
دخملی شکلک
22 فروردین 92 1:16
سلام همسایه...
پارسال اینروزا برا دوتاییمون روزا یه طور دیگه می گذشت.....شیرینتر لز همیشه
به رسم وفا اومدم بگم
ثنا جونم این تبریک پر از عشق رو از این همسایه و خاله مجازیت بپذیر..........دوستدارم
عمرت با برکت و قدمت پر خیر عزیزم


سلام عزیزم.آره واقعا کاش میشد دوباره به اون روز برگردیم.مرسی از لطفت دوست خوبم که اینقدر با محبتی.دختر گلتو ببوس.
مامان ريحانه
22 فروردین 92 1:54
سلام به مامان گل و با سليقه ثناي خوشگل كه مثل ماه مي مونه تولد فرشته ي قشنگتون رو تبريك مي گم خدا خفظش كنه و هميشه در كنار هم سالم و سلامت باشيد


سلام.مرسی عزیزم.ممنون از دعای خوبت.
مامانی درسا
22 فروردین 92 2:53
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله همیشه شاد و سلامت باشی


ممنون از لطف شما.
محمود
22 فروردین 92 6:45
با سلام
تولد ثنا جان عزیز که مصادف با تولد دوقلوهای عزیز من
کیمیا و کیانا جان عزیز من میباشد را به شما تبریک میگویم و آرزوی صحت و سلامتی برای دخترتان دارم


سلام. ممنونم. تولد گلهای شما هم مبارک...
مامان مریم
22 فروردین 92 16:22
سلام ..تولدت مبارک ثنای قشنگم...همه ی عکسای وبلاگتونو دیدم..عالی بود.....


سلام خیلی ممنون دوست عزیز...
توت فرنگي
22 فروردین 92 18:28
سلام مامان گل ثنا جون خوبين؟من به طور اتفاقي با وبلاگتون آشنا شدم يعني سايت ني ني وباگ بودم كه تولد امروزينو زدم وبلاگ شمارو آورد دخترتون خيلي نازه از طرف من ببوسينش
راستي تولدشم مبارك ايشالاه هميشه زير سايه پدر و مدر باشه و در كنار هم به خوبي خوشي زندگي كنين



سلام.ممنون از محبتتون و همچنین دعای خیرتون.
مامان ضحی
22 فروردین 92 22:36
'``````````✬ '✧ `✬
`````````` ♜=♜=♜
``````` ` {_♥_✿_♥_}
'``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩
````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖
```{==================}
```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿}
`` {===================}
``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_}

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
تولد ناز نازی مبارک



سوری مامان زهره
22 فروردین 92 23:40
سلام ثنا جان تولدت مبارک گل دختر، ان شالله همیشه شاد و خوشبخت باشی!!


سلام.مرسی خاله.
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
22 فروردین 92 23:57
تولد تولد تولدت مبارک
انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم


ممنون از لطفتون.
مامان ضحی
26 فروردین 92 23:47
سلام خانومی تولدتون مبارک


سلام مرسی عزیزم.
مامان ضحی
27 فروردین 92 23:40
خصوصی دارین
ارشیدا خانم
9 اردیبهشت 92 0:17
مامان شکوه تووووووووووووووووووووووولدت مبارک
مامان ضحی
10 اردیبهشت 92 16:19
زن بودن کار مشکلی است مجبوری مانند یک بانو رفتار کنی، همانند یک مرد کار کنی، شبیه یک دختر جوان به نظر برسی و مثل یک خانم مسن فکر کنی. بزرگ هنرمند جهان خسته نباشی. روزت مبارک خانومی


ممنون روز شما هم مبارک.
دوست
23 شهریور 92 21:53
خدا حفظش کنه ... این کوچولوی زیبارو ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثنا بانو می باشد