ثناثنا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

ثنا بانو

مسافرت عید

1392/2/20 16:31
نویسنده : مامان و بابا
823 بازدید
اشتراک گذاری

ثنا بانو

مامانی تا روز عید که قرار نبود جائی بریم یعنی با اتفاقات پیش اومده برنامه ای برای مسافرت نداشتیم ،ولی روز دوم عید بود که بابائی پیشنهاد داد که چند روزی بریم کیش و منم موافق بودم ولی وقتی پیگیری کرد دید برای تاریخی که می خواستیم بلیت گیرمون نیومد.خلاصه کنسل شد ولی دوباره با دوستای بابائی قرار گذاشتیم یه چند روزی بریم شمال و روز ششم بود که همراه سه تا از دوستای بابا و خانوادشون راهی سیاهکل شدیم ، که یکی از شهرهای گیلانه و نزدیک لاهیجان ،من تا حالا اونجا نرفته بودم چون ما بیشتر طرفای نور و نمک آبرود و بابلسر میریم ولی اینم یه تجربه ای بود و خیلی بهمون خوش گذشت و توهم خیلی خانم بودی و اذیتمون نکردی، البته بیشترش هم خواب بودی .

دخترم اینجا

ثنا بانو

ثنا بانو

ثنا

اینم عکس دوستای کوچولوت کمیل و محمد طاها تو سفر

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آرشیدا خانم
17 اردیبهشت 92 1:00
به به چه عجب بالاخره اومدید بسلامتی مواظب دخمل نازنمون هم باش

روز زن هم مبارک




خوب وقت نمیکنم.خیلی دوست دارم تند تند آپ کنم.انشآلله از این به بعد.


بر شما هم مبارک.
نیلوفرآبی
17 اردیبهشت 92 19:25
چه پست های قشنگ و دلچسبی !
من از همون 8 اسفند که آپ کرده بودین هر روز میومدم وبلاگتون و فکر کردم دیگه نمیخواین آپ کنین .
ولی الان خیلی خوشحال شدم ... ایشالا همیشه خوب و خوش باشین .
راستی میتونم یه سوالی بپرسم . مدل دوربینتون چیه ؟
من pentax k5 دارم . شاید بخوام عوضش کنم . میخواستم مدل دوربین شما رو هم بدونم .ممنون

راستی اینم وبلاگ خواهرزاده ام هست . دوست داشتین سر بزنین :
ninish.niniweblog.com


ممنون از حضور گرمتون.در مورد دوربین هم کنون 600 دی که مهم لنزشه که 20070 اف 2/8
چشم در اولین فرصت سر میزنم.
نیلوفرآبی
18 اردیبهشت 92 3:57
ممنونم که راهنمایی کردین
من هنوز یاد نگرفتم که چطور با دوربینم کار کنم و به خاطر درس عکاسی که داشتیم گرفتمش و انشاالله میخوام برم کلاس آزاد و یاد بگیرم . یه لنز 200-50و یه 55-18 هم بیشتر ندارم .
فکر میکنید بتونم باهاش عکسایی به قشنگی عکسهای دخمل شما بگیرم ؟


خواهش میکنم.بله به نظر من نصف عکاسی به دوربین ربط داره نصف دیگش هم به سلیقه فرد و زاویه دیدش مربوط میشه.
MALI
29 اردیبهشت 92 0:46
عزیزم با چی عکسارو روتوش کردی؟


فتوشاپ عزیزم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثنا بانو می باشد