ثناثنا، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

ثنا بانو

اولین مروارید ثنا جونم

1392/2/10 11:23
نویسنده : مامان و بابا
1,148 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم بالاخره بعد از مدتها انتظار امروز خاله مریم که نمیدونم تو دهن تو داشته چیکار میکردهزبان که یه دفعه دندون خوشگلتو دیده با جیغ و داد بهمون خبر داد که دندونت در اومده و ما هم ریختیم سرت ولی مگه میذاشتی که ببینیم .خلاصه خیلی خوشحال شدیم و بیشتر از این خوشحالم که دندونت دیر دراومد و من تا تونستم در این مدت با خیال راحت بهت قطره آهن دادم  ولی بعد از این دیگه کارم سخت میشهاوه.

ثنای گلم رویش اولین مرواریدتو بهت تبریک میگم انشاالله مرواریدای بعدیتم به این راحتی در بیان.

دخترم در تاریخ ١٠/٢/٩٢ یعنی یکسال و نوزده روزت بود که این اتفاق فرخنده افتاد.ماچ

1010

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

مامان ثنا
28 اردیبهشت 92 13:13
چقد دیییییییییر. خوش به حالت. کاش دندونای ثنای منم دیر در بیان


بله واقعا هر چقدر دیر تر در بیاد بهتره.
آرشیدا خانم
28 اردیبهشت 92 17:27
اولین مرواریدت مبارک عشق زنبوری من
واقعا دوستت دارم میخواستم مدل لباس زرد تولدشو کپی کنم بدم واسه آرشیدا بدوزن نشد چکار کنم پس؟؟؟؟؟؟
ماشاله خیلی خوب بود همه چیز تولد خسته نباشی خانم خوش سلیقه


مرسی خاله جون........مشکل بر طرف شد عزیزم.
ممنون از لطفت خانم.
نیلوفرآبی
28 اردیبهشت 92 19:33
مبارک باشه مامان ثنا جون

ایشالا مرواریدهای سفیدش هیچوقت خراب نشن


مرسی دوست خوبم....
آرشیدا خانم
29 اردیبهشت 92 16:20
مرسی با برداشتن منع راست کلید باعث شدید تمام وبلاگتونو ببینم هم شما وهم آقایی واقعا عکاس هستید و صد البته که نقش اول عکس ها هم زیباست ماشاله و ممنون
راستی لباس ثنا جون رو از کدوم سایت طرز دوختشو برداشتید؟


خواهش میکنم عزیزم. لطف داری.
شیوا
29 اردیبهشت 92 18:45
قربان یکدانه دندان کوچکت، جشن روییدن دندانت مبارک باد .



مرسی شیوا جون.
MALI
30 اردیبهشت 92 1:18
شرمنده میشه یه لینک آموزش بزاری یا بگی باید تو چیش برم که عکس صاف بشه؟


حتما عزیزم میام بهت میگم....
الينا گلينا
31 اردیبهشت 92 14:46
واييييييي ماشاا.. چه دختر نازي .ماماني براش اسپند دود كن .من فاطمه ام و دلم مي خواد وب شما را لينك كنم .اگه شما با تبادل لينك موافق باشيد


مرسی عزیزم.حتما.باعث افتخار ماست.
آرشیدا خانم
1 خرداد 92 0:13
سهلام خوبی خاله؟؟؟
لباس تور ثنا جون منظورم بود همین که الان توی پست ثابتشه عزیزم


توت فرنگيش
3 خرداد 92 11:25
مرواريدت مبارك خاله جون


مرسی خاله ی مهربون.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
8 خرداد 92 5:23
مبارک باشه عزیزم دیگه جزوکباب خوراشدیاااا


مرسی.....البته اگه بخوره.......
الهام مامان محیا
8 خرداد 92 14:47
سلام وای نی نی ات خیلی نازه ماشاله .امیدوارم به لینک دوستاتون اضافه بشم


ممنون عزیزم.
شیما مامان شاهین
10 خرداد 92 14:09
سلام خیلی وب قشنگی دارید خدا دختر گلتون حفظ کنه


آرشیدا خانم
11 خرداد 92 0:30
عسیسم نیومدی ببینیم چکار داری میکنی این روزا دلتنگتیم


میام حتما به زودی........
سمیرا
15 خرداد 92 16:29
با سلام. من اولین باره از سایتتون دیدن میکنم. خیلی عالیه. خدا ثنا بانو رو براتون نگه داره و یه دختر نازی مثل ثنا رو نصیب من کنه صورت ماهش رو ببوسین. باز هم به وبلاگتون سر میزنم.


سلام.خوش اومدی عزیزم.مرسی. انشآلله.
پارمیس(مامان درنیکا جون)
17 خرداد 92 12:44
عزییییییییییییییییزم خیلی ملوس و دوست داشتنی هزار ماشاله
به امید خدا همه آرزوهای قشنگش به حقیقت برسه


ممنون از لطفتون و دعای خیرتون.
همای اوج سعادت
19 خرداد 92 13:06
عزیزم مبارک باشه...
نمی دونم دقیقا چرا فکر کردم اهل شمال هستین... شاید چون خیلی دقیق در مورد فیلبند توضیح دادین...
اجازه می فرمایید دوست بشیم؟ شمارو لینک کنم؟


مرسی.خواهش میکنم باعث افتخارمونه......
مامان ثنا
21 خرداد 92 11:33
سلام مامانی. بی زحمت برو خصوصی
آرشیدا خانم
28 خرداد 92 17:12
ثنا بانویی داشتیم خیلی دوسش میداشتیم اما کلاس میذاره پا تو وبلاگش نمیذاره شاعر آرشیدا بانو
نیلوفرآبی
16 تیر 92 13:15
سلام مامان ثنا جون . چرا وبلاگ دخملی رو آپ نمیکنین ؟؟ ما منتظریما ! مرسی
مامان رهام
17 تیر 92 12:25
مبارک باشه خوشگل خاله
دخمـــلی شکلکــــــــــــ
19 تیر 92 16:23
سلام همسایه خوبم ماه رمضونتون مبارک ما رو هم از دعای خیرتون فراموش نکنید... بیادتم ثنا جونمو جای من ببوس
من او خدا
23 تیر 92 12:30
مبارکا باشه عشق خاله.....
من او خدا
26 تیر 92 15:57
چرا عکسای جدید ثنابانو رو نمیذاری.....
مهرنوش
27 تیر 92 13:39
سلااااااااام عشق کوچولو مبارک باشه. الهی که همیشه سلامت و شاد باشی. مامان فاطمه تبریک می گم بهت هم بابت دندون ثنابانو و هم به خاطره سلیقه قشنگت. چند ساله دیگه که ثنا جونم بزرگتر بشه و به این عکسا نگاه کنه لذت می بره از داشتن چنین مامانی. مراسم تولدش خیلی قشنگ بود. هم ما که توی جشن تولدش بودیم و هم کسایی که عکس های تولدش رو می بینن همه می گیم که آفرین به تو مامان با حوصله و با سلیقه. ثنا رو از طرف من ببوس عزیزم. راستی یادم رفت بگم، به عمو ایمانش هم بگو کارت حرف نداره
محراب و مليكا
5 مرداد 92 9:23
خاله قربونش بشه
ناشناس
9 مرداد 92 15:12
ماشالا صد سال به صد صال آپ دیت میکنین!!!
توت فرنگيش
15 مرداد 92 14:32
كم پيدايين خاله جون
مامان مینا
16 مرداد 92 2:50
سلام شما همدانی هستین؟؟؟؟؟ همشهری هستیم. بهم سر بزنیم...
نیلوفرآبی
16 مرداد 92 11:59
سلام مامان ثنا جون پس کی میاین ؟ هر روز سر میزنم و هیچ خبری از این دخملی ناناز نیست
کهکشان
2 شهریور 92 21:45
سلام کلا تو فاز آپ کردن نیستیا
توت فرنگيش
11 شهریور 92 19:11
كجايين پس؟
آرشیدا
17 شهریور 92 0:12
سهلام خاله نمیدونم کی میای ولی اومدم روز دختر رو بهت تبریک بگم زیباترینم
جیران بخشنده
18 مهر 92 8:51
سلام من جیران هستم 14 سالمه و مدتی که با وب ثنا جون اشنا شدم خاله جون خیلی وقته نذاشتید کجایین پس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثنا بانو می باشد