ثناثنا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

ثنا بانو

بیمارستان

1391/5/7 23:44
نویسنده : مامان و بابا
1,080 بازدید
اشتراک گذاری

***

فرشته کوچولوی ما ؛امروز یعنی 22فروردین سال 1391چشم به دنیا باز کردی ساعت 1:25 هنگام اذان ظهر بدنیا اومدی من و مامانی از دیدنت خیلی خوشحال شدیم اولین کاری که بابایی کرد 2رکعت نماز شکر به خاطر بدنیا اومدنت در اون لحظات ملکوتی خوند.

 

قد نازت موقع دنیا اومدن 50 سانتی متر و وزنت 2.600 کیلوگرم بود

 

اینم اولین عکست  که چند دقیقه بیشتر نیست که بدنیا اومدی

ثنا بانو

ثنا بانو

ثنا بانو

ثنابانو

ثنابانو

اینم گلهای زیباروهم زحمت کشیدن  برای شما آوردن

دست بابایی درد نکنه با این سبد گل زیبایی که آورده

sanabanoo

این سبد گل رو مامان شکوه زحمت کشیده

sanabanoo

 

این دسته گل هدیه دائی مهدی

sanabanoo

این سبد گل رو ویدا جون دوست مامانی آورده

sanabanoo

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامي نسيم ( مامان ملودي )
27 تیر 91 8:28
اي جانم . ملودي ما هم متولد فروردينه البته 29 فروردين 90. و جالب وزنش هم 2600 بود .
دخملی
7 مرداد 91 2:00
ای جانم.............. باورم نمیشه یعنی 2 روز بعد تو همون بیمارستان من...... یادش بخیر من تخت 13بودم....چقدی اون روز رو دوست دارم........... واقعا از آشناییتون خوشحالم.... بازم بهمون سر بزنید با افتخار من لینکتون میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثنا بانو می باشد