ثناثنا، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره

ثنا بانو

پانزده ماهگی

1392/4/22 14:04
نویسنده : مامان و بابا
1,277 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز گرم تابستون و آب بازی تو حیاط خونمون

ثنا بانو

قربونت برم ژولی پولی من

ثنا بانو

 

ثنا بانو

قربون اون یه دونه دندونت که معلومه ماچ

ثنا بانو

دخترم الان ماما و بابا رو قشنگ میگی البته فعلا به بابا هم میگی ماما تا بهت میگیم نه بگو بابا زود میگی بابا لبخند کلمه نه رو هم خیلی بکار میبری حتی به بله هم میگی نه. عزیزم میگن به بچه ها از بچگی نه گفتن رو یاد بدین فکر کنم من خیلی موفق بودم در این زمینه زبانکلمه نی نی رو هم که فراوان میگی به زمین و زمان میگی نی نی.نیشخند

ثنا بانو

ثنا بانو

ا

ثنا بانو

 

ثنا بانو

اینجا هم خونه مامان زهرا ایناست که ازحمام اومدی وشروع کردی به شیطونی.

ثنا بانو

 

ثنا بانو

 

ثنا بانو

حالا بعد از حمام و بازی یه خواب حسابی هم میچسبه مگه نه؟

خوابای خوب خوب ببینی دخترم.خواب

ثنا بانو

پسندها (3)

نظرات (10)

جیران بخشنده
10 آذر 92 14:49
عزیییز دلمی خوشگل
آتی
11 آذر 92 19:56
ای جووووونم این دخمله چقد خوشمزس(ماشالا).خ عکسا حس خوبی داره.اپند دود کن واسش مامانش :_*
نیلوفرآبی
13 آذر 92 23:44
ای جان ماشالا به این دختر..چقدر گوگولی شده با این عینک
بهار
14 آذر 92 22:10
یه بار اتفاقی وبلاگ دخترتون رو دیدم بعدا هر چقدر گشتم دیگه نتونستم پیدا کنم که امروز بالاخره اتفاقی دوباره تونستم گل روی دخترتون رو ببینم خیلی دختر ماهی دارین از طرف من ببوسینش در ضمن اگه افتخار بدین لینکتون کنم ؟در ضمن مدل دوربین شما چیه چون عکساتون خیلی فوق العاده هستن؟
سارینا
24 آذر 92 23:15
سلام. چه گل دختر نانازی، خدا حفظش کنه. ببوسین گل دخترتون رو
توت فرنگي
28 آذر 92 17:17
خاله فداي خوش تيپيت دلم برات تنگ شده بود خوب شد ماماني اين عكساي نازو گذاشت تا دل ما آب بشه
توت فرنگي
3 بهمن 92 13:11
دلمون تنگ شده ها
مینا
24 اسفند 92 15:51
لینک شدین
مریم
15 فروردین 93 17:23
چه جیگررررررررریه ماشالااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ارمیتا پری کوچک دریا
22 فروردین 93 18:07
هفت تا آسمون پر از گلای یاس و میخك با صد تا دریا پر عشق و اشتیاق و پولك یه قلب عاشق با یه حس بیقرار و كوچك فقط می خواد بهت بگه تولدت مبارك به ما سر بزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثنا بانو می باشد