ثناثنا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

ثنا بانو

بهار زندگیم در............ پادشاه فصل ها پاییز

1391/8/22 1:58
نویسنده : مامان و بابا
980 بازدید
اشتراک گذاری

ثنا گلی اینجا دقیقا ٧ ماهت بود که بردیمت یکی از باغهای نزدیک خونمون تا ازت عکس بگیریم البته من دیر رسیدم و عکسات گرفته شده بودو تو لالا کرده بودی بعدا که اومدیم خونه و عکساتو دیدم باورم نمیشدآخه تو تا اون روز ننشسته بودی یعنی من اصلا نمیذاشتمت که بشینی و به کمرت فشار بیاد ولی اون روز بابایی چشم منو دور دیده بود و گذاشته بودت وسط برگها و خودت تنهایی نشسته بودی و ما خوشحال از اینکه دخترمون یه پله دیگه بزرگتر شده.دختر گلم ٧ ماهگیت مبارک.

ثنابانو

****

ثنابانو

***

ثنابانو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دخملیــــــــــــــــــ
21 دی 91 2:39
الهی فدات شم چقد ناز شدی اینجا........... خیلی رویایی....نمیدونم چرا چند دفعه که اومدم حواسم به اینا نبود...خیلی قشنگن دست بابا جونیش درد نکنه...مطمئنم وقتی بزرگ شد بخاطر این فرصتی بابایی تو این پاییز طلایی بهش داد... راستی امشب رفته بودیم فروشگاه رفا یه نانازی دیدم که احتمال80درصد میدادم ثنا جونیه حتی به شوهرمم گفتم سید تورو خدا وایسا من برم از نزدیک بینمشون مطمئن بشم بابا مامان ثنا هستن یانه ولی فک نکنم خودتون بوده باشین آخه بابایی اون دخمل ناز از بابا جونی ثنایی قد بلندتر وبزرگتر بود....شایدم بابایی ثنا رفته کربلا بزرگتر شده به هرحال اگه خودتون هم بودین عمرا اگه روم میشد بیام جلو و سلام بدم تا رسیدیم خونه به سید میگفتم بنظرت خودشون بودنبعد خودم میگفتم نه بابا
یاسمن
22 بهمن 91 15:17
عکسای خیلی خیلی خیلی قشنگی داری ثنا کوچولو بزرگ شدی قدر مامان بابای نازنینتو بدوون.


مرسی عزیزم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثنا بانو می باشد