ثناثنا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

ثنا بانو

محرم 91

1391/9/6 1:56
نویسنده : مامان و بابا
951 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم محرم رسید و ماه غزاداری برای سید و سالار شهیدان آغاز شد.

دخترم خیلی دوست دارم که تو از این سن تو مراسم مذهبی شرکت کنی و با فرهنگ عاشورایی آشنا بشی به همین دلیل سعی کردم شبها تو رو با خودم به مسجد ببرم نا گفته نمونه که تو هم خیلی دختر خانمی بودی و اصلا اذیتم نکردی راستی داشت یادم میرفت یه چند سالیه که یه مراسم جهانی تو خیلی از کشور ها از جمله ایران برگزار میشه به اسم مراسم شیرخوارگان حسینی که برای طفل ٦ ماهه کربلا حضرت علی اصغر بر پا میشه که تو اون مادرا با بچه های کوچولوشون شرکت میکنن و منم امسال خیلی خوشحال بودم که میتونم تو این مراسم شرکت کنم که البته مامان زهرا و خاله مریم هم باهامون اومدن ...خیلی مراسم خوبی بود و هیچ وقت اون روزو از یاد نمیبرم.

ثنابانو

*****

ثنابانو

**

ثنابانو

****

ثنابانو

*****

ثنابانو

*****

ثنابانو

****

ثنابانو

****

ثنابانو

اینم عکسهای نی نی های ناز دیگه در مراسم شیر خوارگان در ادامه مطلب :

************

***

*****

***

***

***

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دُخـملـیـــــــــ ـ✿
6 دی 91 2:56
کشته مرده ی این عکاسیتم من
زینب ( مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
11 دی 91 16:36
همشون مثل فرشته ها ناز و معصومند ...
انشالله خدا به حق امام حسین همه این فرشته های نازو برای پدر مادرهاشون نگهداره و انشالله همشون سرباز امام زمان بشن همچنین ثنابانوی ناز شما


انشاالله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثنا بانو می باشد